2.26.2015

ikinci el pazarı:Dekopasaj / second hand online store from Turkey

Oldu en sonunda oldu bim bam bom diye şu meşhur şarkıyı tutturasım geldi :) Çünkü nice zamanların yarası 2. el piyasasına yeni bir soluk getiren online bir oluşum var artık: Dekopasaj
'Taşındım yerim yok ama güzel parça; heba olsun istemiyorum' diyorsanız veya 'zamanında aldım şimdi tarzını değiştirmek istiyorum' dediğiniz bir köşeniz varsa burası tam sizlik. Tabi müşterisi olup da çok güzel parçaları çok uygun fiyatlara da satın alabilirsiniz. Ayrıca hepimizin bildiği çok ünlü markalardan parçalar da mevcut.Ben kendi adıma iyi ki bu siteyi keşfettim diyorum. Dekorasyon bloggerlarının ve daha önce de değindiğim 'do it your self'çilerin de imdadına yetişti sanki :) 

Şimdi geçelim beğendiğim ürünlere...



Torna ayaklı masif yemak masalarını piyasa değerinin çok altında bulabilirsiniz. 

Kütük sehpa ve tabure mi dediniz? Alası var :)




Berjerler ve çoğumuzun hayali ikinci el fakat çok da eskimemiş iskandinav retro koltuklar...






Farklı tarzda, çok çeşitli sandalye ve tabureler... Hatta son fotoğraftaki gibi bebeğinizin alternatif bir mama sandalyesi olabilir ;)






Vee geldik özel ilgi alanıma :) Aydınlatmalar...
Konforlu ışık sağlamanın yanında sizin ve evinizin tarzını en çok yansıtan onlar. Tom Dixon tasarımını bu fiyata görmek inanılmaz!






Bu endüstriyel tarzda raf kitaplık gibi büyük parçalar için de Dekopasaj satıcıyı düşünüyor ve nakliyeyi sizin adınıza uygun fiyata hallediyor.


Sitede gezinirken kendimi Çukurcuma'nın dükkanlarına dalıp gitmişim gibi hissettim. İkinci el tasarım ürünleri güvenilir şekilde alıcıya ulaştıran, oluşum fikriyle ihtiyaçları karşılayan bu dinamik ekibe de buradan teşekkür ediyorum.








1 yorum:

  1. Şu an o kadar minnettarım ki anlatamam ;)) Bu site muhteşem,yapacak bir sürü işim var ama kilitlendim kaldım,harika parçalar var ;))

    YanıtlaSil